Co to jako je? Přijdu domů, že mrknu na druhej telefon, kterej používám jen pro nejbližší. A hle ho. Chyba registrace SIM karty. Nevadí, restart stařičké Nokie určo pomůže. Hmmm, tak vytáhnout baterku…

V návalu zuřivosti jsem vytočil číslo zákaznické linky růžováků, která je nově jen do 21 hodin (o víkendech jen do pěti!). Pro akutní případy ale prej jsou operátoři non stop. Tak už skoro hodinu čekám s hlasitým odposlechem a poslouchám potroublou melodii.

Ale co, však maj fejs! REAKTIVOVAL jsem svůj účet na modré síti, že jim napíšu, ať na to hodí voko. A víte co? Všichni v magentovém ráji šli spát!!!

tm

Takže se nepodívám na účet do banky, ani si nepošéfuju ověření zákazníka ve wordpress. :-(

Chjo, tohle mě sere. U nás ve firmě jsme nonstop, furt. A řešíme i daleko menší věci než zákazníka, kterýmu přestala fungovat simka.

Ještěže jsem před časem přesel k červeným, těm se aspoň člověk dovolá i o půl druhé v noci!

P.S. Pohanit musím i modrou síť, pač jak jezdíme s Mazlem kde všude po kopcích a vesnicích, tak já mám LTE všude, zatímco on se svým číslem má prd. Ti červení se mi fakt líbí čím dál víc.

P.P.S. Hned jak se dorvu ke změně názvu stránky na FB (fejs mi furt píše, že Brňák Max je nesmysl), tak zas sociálie zruším. A snad už opravdu na furt.

Reklamy

Zanechat odpověď

Vyplňte detaily níže nebo klikněte na ikonu pro přihlášení:

Logo WordPress.com

Komentujete pomocí vašeho WordPress.com účtu. Odhlásit /  Změnit )

Google photo

Komentujete pomocí vašeho Google účtu. Odhlásit /  Změnit )

Twitter picture

Komentujete pomocí vašeho Twitter účtu. Odhlásit /  Změnit )

Facebook photo

Komentujete pomocí vašeho Facebook účtu. Odhlásit /  Změnit )

Připojování k %s